1.    Algemeen

  1. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op de totstandkoming, de inhoud en nakoming van alle tussen de klant en de leverancier gesloten overeenkomsten.
  2. De prijzen, vermeld op www.MijnCadeau.nl zijn in euro’s , inclusief BTW, exclusief verzendkosten.
  3. Prijswijzigingen en drukfouten in de algemene voorwaarden voorbehouden.
  4. Alle rechten voorbehouden.
  5. Op levering van alle onze producten geldt, zolang de voorraad strekt.

2.    Verzendkosten

  1. www.MijnCadeau.nl berekent portokosten voor verzending.
  2. Per bestelling in Nederland rekenen wij €1,95 aan verzendkosten.
  3. Bij een pakket wat niet door de brievenbus past, rekenen wij €4,95 verzendkosten in Nederland , ongeacht het aantal producten dat u in een bestelling doet.
  4. Afhankelijke van het aantal artikelen / volume verzenden wij uw bestelling in een brievenbus doosje of pakket. Buiten Nederland gelden andere tarieven.

3.    Betaling

  1. U ontvangt direct na bestelling een bevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling en de totale kosten, inclusief verzendkosten en de wijze van betaling.
  2. Bestellingen buiten werkdagen worden uiterlijk de eerst volgende werkdag beantwoord.
  3. Uw bestelling wordt pas geleverd na betaling.
  4. Indien u betaald via ”achteraf betalen”, neemt Klarna de betaling over en dient u Klarna zelf te betalen.
  5. U kunt betalen met iDeal, PayPal, Bancontact, Achteraf betalen via Klarna, SOFORT banking en Credit card.

4.    Levering

  1. Alle producten worden uiterlijk één werkdag na ontvangst van de betaling ter bestelling aangeboden bij PostNL door www.MijnCadeau.nl.
  2. Indien het niet mogelijk is om binnen drie werkdagen na bestelling uw product te bezorgen via PostNL.  Dan wordt telefonisch of per mail contact met u opgenomen.
  3. PostNL bezorgt in de regel binnen één tot twee werkdag na aflevering van de bestelling door MijnCadeau.nl, binnen Nederland.
  4. Indien de artikelen die u besteld niet voorradig zijn zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen, u kunt dan kiezen voor latere verzending of het annuleren van de order, het reeds door u betaalde bedrag word bij annuleren binnen 14 dagen op uw bank-/girorekening retour gestort.
  5. www.MijnCadeau.nl is niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden of verlies of beschadiging door PostNL.

5.    Retourneren

  1. www.MijnCadeau.nl streeft ernaar een perfect bedrukte boxershort te maken. Echter, vanwege het personalisatie van het product kan het niet teruggenomen worden of geruild worden.
  2. Indien de klant een verkeerde bestelling heeft ontvangen zal www.MijnCadeau.nl nadat het onjuiste product is retour gezonden en ontvangen door www.MijnCadeau.nl, zorg dragen voor het verzenden van de juiste producten.
  3. De retour kosten zijn voor uw eigen rekening.

6.    Aansprakelijkheid

  1. De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld.
    www.MijnCadeau.nl kan echter niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is. www.MijnCadeau.nl is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op haar website.
  2. www.MijnCadeau.nl kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.
  3. De positie en grootte van de daadwerkelijke bedrukking op een kledingstuk kan iets afwijken van hoe de bedrukking op de site wordt weergegeven. www.MijnCadeau.nl kan hier niet verantwoordelijk voor worden gesteld.

7.    Overmacht

Onverminderd de overige aan haar toekomende rechten, heeft www.MijnCadeau.nl in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van uw bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst, zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, door u dit schriftelijk mee te delen en zonder dat www.MijnCadeau.nl gehouden is tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven en redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn.

8.    Privacy-statement

Alle persoonsgegevens worden uitsluitend door www.MijnCadeau.nl gebruikt en zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld, mits noodzakelijk voor betalingstransacties en bezorging van de bestelling.

9.    Contact

Door het akkoord gaan met de algemene voorwaarden en het plaatsen van een bestelling, geeft u toestemming aan MijnCadeau om u al klant te bereiken via e-mail voor vragen, het aanbieden van acties of het informeren over activiteiten binnen het bedrijf. Indien dit niet gewenst is, zullen wij direct stoppen met het benaderen van u. Een eenvoudige mail naar vragen@mijncadeau.nl is voldoende om de e-mails te annuleren.

10.    Vragen

www.MijnCadeau.nl streeft naar tevreden klanten. Mocht u vragen of klachten hebben over de diensten en/of producten van www.MijnCadeau.nl, dan worden wij daar graag telefonisch of per e-mail van op de hoogte gebracht.

11. Klachten en retourzendingen.

  1. Wanneer www.MijnCadeau.nl aansprakelijk is voor directe schade, dan is die aansprakelijkheid maximaal het bedrag van de geplaatste order en slechts voor zover dit bedrag van de klant door ons is ontvangen. Voor indirecte schade is www.MijnCadeau.nl nooit aansprakelijk.
  2. Artikelen die niet voldoen aan de algemene gebruikelijke eisen, niet compleet zijn of andere tekortkomingen hebben kunnen worden geretourneerd aan:

    MijnCadeau.nl
    Stationsplein 99-258
    1703WE Heerhugowaard

  3. Alleen retour gezonden artikelen waarover vooraf contact over is geweest en met u samen afspraken over gemaakt zijn worden door ons in behandeling genomen. Afwijkingen in kleur, afwerking en maat kunnen geen reden zijn voor reclameren en leveren geen garantie op.
  4. Wanneer u een zending volgens afspraak aan ons retour zend zijn alle retourkosten voor de klant, wanneer het echter een fout betreft die www.MijnCadeau.nl toegerekend kan worden (bijvoorbeeld foutief product, verkeerde bedrukking) zijn de kosten voor www.MijnCadeau.nl, u krijgt dan de verzendkosten nadien retour gestort binnen 14 dagen op uw bank/giro rekening. LET OP! Er worden geen retourzendingen aangenomen die ongefrankeerd naar ons worden verzonden.
  5. Klachten worden bij ons altijd serieus behandeld, samen met u zullen wij zoeken naar een passende oplossing, dit kan zijn een nieuw vervangend product of u kunt uw geld terug ontvangen, wij storten dan het door u betaalde bedrag voor dit product (exclusief verzendkosten) retour op uw rekening.